FIRMAO Profesjonalny System CRM ERP w chmurze

Dostępność: duża ilość
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 49,00 zł 49.00
  ( 1 szt. = 49,00 zł )
ilość szt.

towar niedostępny

* - Pole wymagane
Producent: FIRMAO

Opis

Wybierz odpowiedni pakiet i ilość sztuk licencji, które chcesz używać.
Powyższa cena licencjonowana jest na ilość użytkowników. Pożądaną ilość użytkowników systemu wpisz w pole SZTUKI aby otrzymać całościową wycenę pakietu.

OPROGRAMOWANIE CRM - PRZYPOMNIENIA - FILTRY - SZANSE SPRZEDAŻY

BEZPŁATNE TESTOWANIE PRODUKTU NA 14 dni w CHMURZE - Skorzystaj przed zakupem


Firmao umożliwia sprawne zarządzanie bazą kontrahentów, co zminimalizuje koszty pracy Twoich handlowców.
WYDAJNA EWIDENCJA KLIENTÓW

Dzięki automatycznemu pobieraniu danych z GUS oraz intuicyjnym systemom modyfikowalnych filtrów miej wszystkie potrzebne informacje zawsze pod ręką

EFEKTYWNY KONTAKT Z KLIENTEM

Korzystaj z systemu przypomnień oraz gromadź całą swoją korespondencję w jednym miejscu, a Twoja obsługa klientów będzie na najwyższym poziomie

SPRAWNA ORGANIZACJA PRACY

Planuj projekty i kontroluj zadania realizowane aktualnie przez Twoich pracowników, a zarządzanie działaniami Twojej firmy stanie się sprawne jak nigdy dotąd

Zarządzaj bazą klientów za pomocą kilku kliknięć

Zarządzaj bazą klientów za pomocą kilku kliknięć

Z pomocą Firmao sprawnie i szybko:

  • stwórz sprawozdania i raporty,
  • przeglądaj historię finansową klienta,
  • utrzymuj porządek w korespondencji mailowej,
  • intuicyjnie dostosuj pola i statusy przypisane kontrahentom,
  • sprawdź najkrótszą trasę do klienta.
Oszczędź masę czasu i pieniędzy na zarządzaniu klientami

Oszczędź masę czasu i pieniędzy na zarządzaniu klientami

Bądź na bieżąco we wszystkich ustaleniach z klientami dzięki intuicyjnie skatalogowanym informacjom o kontrahencie. Korzystaj z naszego konfigurowalnego systemu przypomnień, a już nigdy nie zapomnisz o podjęciu kolejnych działań. Wracaj do całej historii kontaktu z klientem, kiedy tylko zechcesz.

Filtruj, tak jak chcesz

Filtruj tak, jak chcesz

Szybko odnajduj interesujące cię informacje. Dzięki panelowi filtrowania szukaj ich po dowolnych kryteriach, nawet takich zaawansowanych jak data edycji czy współczynnik rabatowy lub stwórz swoje własne! Zapisuj zmiany tak, aby zawsze były one dostępne w zakładce “Menu” i zaoszczędź swój czas.

Monitoruj sprzedaż

Monitoruj sprzedaż

W łatwy i przystępny sposób zweryfikuj koszty sprzedaży. Twórz procesy sprzedażowe swoim działom handlowym i na bieżąco śledź ich statystyki. Z nami będziesz wiedział co robi każdy z Twoich handlowców i unikniesz kosztownych pomyłek.


 

 

RODZAJ PAKIETU

Funkcje

STANDARD

PROFESSIONAL

ENTERPRISE

Brak Opłaty instalacyjnej

*

*

*

CRM - zarządzanie relacjami z klientem

*

*

*

Zadania, projekty, kalendarz

*

*

*

Ewidencja czasu pracy

*

*

*

Fakturowanie

*

*

*

Ewidencja środków trwałych i sprzętu firmowego

*

*

*

Tablica informacyjna

*

*

*

Elastyczny wybór licencji (STANDARD/FULL/FULL+) poszczególnych użytkowników

*

*

*

Dostęp do API

dopłata

dopłata

  • 1

Darmowy support

*

*

*

Raporty PDF, Excel, CSV

*

*

*

Historia zmian danych

*

*

*

Szyfrowanie połączenia - SSL/TLS (https)

*

*

*

Import danych

*

*

*

Zapisywalne filtry

*

*

*

Najwydajniejsze serwery (wysoka szybkość działania aplikacji)

*

*

*

Jeden kontrahent może być przypisany do następującej ilości grup:

1

10

25

Załączniki (przechowywanie plików, limit GB na każdą licencję)

2GB

10GB

bez limitu 

2

Oferty i zamówienia

*

*

*

Umowy

*

*

*

Magazyn produktów

*

*

*

Dokumenty magazynowe

*

*

*

Proste kosztorysy

*

*

*

Przypomnienia o terminach

*

*

*

Integracja z pocztą e-mail

*

*

*

Definiowanie pól dodatkowych

 

*

*

Automatyczne przypomnienia o nowych aktywnościach

 

*

*

Wykres Gantt-a

 

*

*

Prawy panel informacyjny

 

*

*

Edytowalne raporty PDF, Excel, CSV

 

*

*

Zmiany seryjne danych

 

*

*

Edytowalne szablony faktur, zamówień, ofert.

 

*

*

Automatyczne tworzenie kontrahentów i osób kontaktowych z e-maili

 

*

*

Automatyczne tworzenie zadań z e-maili

 

*

*

Szablony emailowe

 

*

*

Autoresponder emailowy

 

*

*

Integracja z telefonią VOIP

 

*

*

Czat

 

*

*

Livechat, Callback

 

* 3

* 3

Szczegółowe raporty sprzedaży

 

*

*

Wersje produktów

 

*

*

Wiele kont bankowych

 

*

*

Śledzenie odczytania wysłanej wiadomości email

 

*

*

Automatyczne cykliczne generowanie i wysyłanie faktur do umów

 

*

*

Grupy cenowe i ceny indywidualne

 

*

*

Filtrowanie użytkowników po IP

 

*

*

Szanse sprzedaży

 

*

*

Uproszczona księgowość, JPK

 

*

*

Modyfikowalny panel klienta

 

* 3

* 3

Możliwość samodzielnego definiowania akcji która zostanie wykonana po zaistnieniu zdefiniowanego warunku

   

* 3

Płatne dostosowanie systemu - możliwość dokupienia indywidualnych funkcjonalności

   

*

Integracja z Google Calendar

   

*

Ankiety e-mailowe

   

*3

Ankiety telefoniczne

   

*

Moduł kadr i płac

   

*

Obsługa wysyłki SMS

   

*3

Wielomagazynowość

   

*

Dokumenty kasowe KP/KW

   

*

Integracja ze sklepami internetowymi

   

*3

Szybsze pobieranie wiadomości e-mail

   

*

Drzewo zadań

   

*

Listy – archiwizacja korespondencji listowej

   

*

Mapy

   

*

Rozszerzone kosztorysowanie projektów

   

*

Eksport faktur zakupowych do Elixir

   

*

Eksport oraz import plików w formacie EDI++

   

*

Drzewo filtrów

   

*

Podział plików na foldery

   

*

Opóźniona wysyłka wiadomości e-mail

   

*

Integracja z Allegro, Prestashop, Symfonia FiK i MK, Ramzes, Comarch

   

*3

Historia stanów magazynowych produktów

   

*

Kompletacja(produkcja) z półproduktów

   

*

Powiązanie kontrahenta z oddziałami (filie)

   

*

Podwykonawcy

   

*

Rezerwacja produktów

   

*

Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom

   

*

Synchronizacja kontrahentów między organizacjami

   

*

Integracja z drukarką fiskalną

   

*

Dialer - seryjne wykonywanie połączeń telefonicznych

   

*

Pełne wsparcie techniczne 365 dni w roku 8:00-20:00

   

*

Wiele innych funkcji

napisz do nas

napisz do nas

napisz do nas

 

Dodatkowe 10GB na pliki: 10/9/8/7 PLN netto/miesiąc przy zakupie odpowiednio na 1/3/6/12 miesięcy – zgłoś się do nas

Dodatkowe podłączenie 1 konta email: 10/9/8/7 PLN netto/miesiąc przy zakupie odpowiednio na 1/3/6/12 miesięcy – zgłoś się do nas

Dodatkowe 20 tys. rekordów : 10/9/8/7 PLN netto /miesiąc przy zakupie odpowiednio na 1/3/6/12 miesięcy – zgłoś się do nas

Koszt API jest taki sam jak pojedynczej licencji FULL i zależy od długości abonamentu

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl