Zarządzaj bazą klientów za pomocą kilku kliknięć
Z pomocą Firmao sprawnie i szybko:
- stwórz sprawozdania i raporty,
- przeglądaj historię finansową klienta,
- utrzymuj porządek w korespondencji mailowej,
- intuicyjnie dostosuj pola i statusy przypisane kontrahentom,
- sprawdź najkrótszą trasę do klienta.
Oszczędź masę czasu i pieniędzy na zarządzaniu klientami
Bądź na bieżąco we wszystkich ustaleniach z klientami dzięki intuicyjnie skatalogowanym informacjom o kontrahencie. Korzystaj z naszego konfigurowalnego systemu przypomnień, a już nigdy nie zapomnisz o podjęciu kolejnych działań. Wracaj do całej historii kontaktu z klientem, kiedy tylko zechcesz.
Filtruj tak, jak chcesz
Szybko odnajduj interesujące cię informacje. Dzięki panelowi filtrowania szukaj ich po dowolnych kryteriach, nawet takich zaawansowanych jak data edycji czy współczynnik rabatowy lub stwórz swoje własne! Zapisuj zmiany tak, aby zawsze były one dostępne w zakładce “Menu” i zaoszczędź swój czas.
Monitoruj sprzedaż
W łatwy i przystępny sposób zweryfikuj koszty sprzedaży. Twórz procesy sprzedażowe swoim działom handlowym i na bieżąco śledź ich statystyki. Z nami będziesz wiedział co robi każdy z Twoich handlowców i unikniesz kosztownych pomyłek.